فوم شانه تخم مرغی

11 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

۱۴۰,۰۰۰ تومان۳۰۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی فوم شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی نوعی عایق صداگیر و ضربه‌گیر است که از جنس پلی‌یورتان ساخته می‌شود. اگر شما هم از اهالی موسیقی، و یا حتی درارتباط با چنین افرادی باشید، احتمالا نام این محصول برایتان آشنا خواهد بود؛ البته ‌افرادی که به نوعی با بسته‌بندی انواع محصولات حساس به ضربه در ارتباط باشند نیز این محصول را به خوبی می‌شناسند. در نتیجه سعی کرده‌ایم در این مطلب از وبلاگ فروشگاه اینترنتی آریان مارک، به نقد و بررسی فوم شانه تخم مرغی بپردازیم؛ تا افرادی که با آن آشنا هستند، بتوانند راحت‌تر این محصول را سفارش دهند، و افراد ناآشنا هم به خوبی آن را بشناسند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و درصورت وجود ابهام یا سوال راجع‌به این محصول، آن را در بخش نظرات با کارشناسان ما درمیان بگذارید.

نام‌های دیگر این محصول

این محصول در جاهای مختلف به نام‌های متفاوتی شناخته شده‎‌است؛ نام‌هایی از جمله:

  • عایق صوتی شانه تخم مرغی
  • صداگیر شانه تخم مرغی
  • پنل آکوستیک شانه تخم مرغی
  • فوم آکوستیک
  • ضربه‌گیر شانه تخم مرغی
  • ابر تخم مرغی
  • پنل شانه تخم مرغی
  • فوم پلی‌یورتان

مشخصات اصلی فوم شانه تخم مرغی

ساختار کلی این محصول به شکل سلول باز و با چگالی و ضخامت‌های مختلف است. به همین دلیل قدرت بالایی در جذب فرکانس صوت دارد. به معنای واضح‌تر می‌توان گفت که فوم پلی‌یورتان نوعی عایق صوتی قوی محسوب می‌شود که می‌تواند فرسکانس صوتی را دریافت کرده و از پیچش صدا در فضای مورد نظر جلوگیری کند. دقیقا به همین علت است که از پنل‌ تخم مرغی در استودیوهای ضبط و موسیقی و یا حتی در استودیوهای خانگی استفاده می‌شود. این کار نه تنها باعث بالاتر رفتن کیفیت ضبط، بلکه موجب آسایش همسایگان نیز می‌شود! برای درک بهتر ماهیت فوم آکوستیک در این بخش به معرفی مشخصات اصلی آن پرداخته‌ایم:

ابعاد

به‌طور استاندارد انواع ابر تخم مرغی در ابعاد زیر تولید می‌شوند؛ که درصورت نیاز می‌توان آن‌ها را برش زد تا کوچک‌تر شوند؛ و یا در کنار هم قرار داد تا مساحت بیش‌تری را پوشش دهند:

  • طول: 2 متر (200 سانتی‌متر)
  • عرض: 1 متر (100 سانتی‌متر)

رنگ‌بندی

از گذشته تا کنون انواع فوم شانه تخم مرغی در رنگ طوسی تیره (مایل به مشکی) تولید شده است.

ضخامت

این محصول در ضخامت‌های متفاوتی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد؛ که در حال حاضر با ضخامت‌های زیر در فروشگاه اینترنتی آریان مارک موجود است:

  • 1 سانتی‌متر (10 میلی‌متر)
  • 2 سانتی‌متر (20 میلی‌متر)
  • 3 سانتی‌متر (30 میلی‌متر)
  • 4 سانتی‌متر (40 میلی‌متر)
  • 5 سانتی‌متر (50 میلی‌متر)

کاربرد فوم شانه تخم مرغی

شاید به ظاهر فوم شانه تخم مرغی کاربردهای فراوان و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف نداشته‌باشد، اما فراموش نکنید که همان یکی دو کاربردش هم بسیار مهم و قابل توجه است. به‌عنوان مثال در صنایع بسته‌بندی می‌توان از انواع ابر تخم مرغی استفاده کرد. مخصوصا در بسته‌بندی محصولات حساس به ضربه، مانند انواع لوازم الکترونیکی. در چنین حالتی ضربه‌گیر شانه تخم مرغی می‌تواند به خوبی از محصول درون جعبه در برابر حداقل 60% ضربه‌ها و فشارها محافظت کند. یا مثلا با نصب فوم آکوستیک روی دیوار و سقف انواع استودیوهای خانگی یا عمومی موسیقی نه تنها از خروج صدا به محیط بیرون جلوگیری کرد، بلکه می‌توان صدای ضبط‌شده باکیفیت‌تری نیز داشت؛ چرا که این محصول به خاطر ساختار خاص و منحصربه‌فردش می‌تواند فرکانس‌های صوتی را به خوبی جذب کند و از پیچیده شدن صدا در محیط جلوگیری نماید. در نتیجه در زمینه عایق‌بندی صوتی کاربرد بسیار مهمی دارند و نمی‌توان از آن‌ها غافل شد.

مزایا فوم آکوستیک

از مهم‌ترین مزایای فوم آکوستیک می‌توان به نصب بسیار آسان و سریع آن در محیط‌های مختلف اشاره کرد؛ که نیازی به نصاب متخصص ندارد و هر فردی می‌تواند آن را به سادگی نصب کند.

معایب ابر تخم مرغی

یکی از مهم‌ترین معایب استفاده از فوم شانه تخم مرغی در فضا، اشتعال‌پذیر بودن آن است. باید بدانید که این محصول در مجاورت با عوامل آتش‌زا به سرعت واکنش نشان داده و می‌سوزد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت استفاده از این کالا آن را در شرایطی ایمن و به دور از عوامل آتش‌زا نگه دارید.

 

ابعاد

200 × 100 سانتیمتر

جنس

پلی‌یورتان

ضخامت

1 cm , 2 cm , 3 cm , 4 cm , 5 cm

رنگ بندی

طوسی تیره مایل به مشکی

کشور سازنده

ایران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شانه تخم مرغی”