مگنت نشان سینه دوتایی بیضی ۱۱,۰۰۰ تومان۱۴,۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
جعبه لوح تقدیر جیر
جعبه لوح تقدیر جیر ۱۰۵,۰۰۰ تومان۱۴۵,۰۰۰ تومان

ورق فوم اسفنجی مشکی تراکم بالا

برای اطلاع از موجودی انبار تماس بگیرید.

11 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

۱۳۵,۰۰۰ تومان۴۰۵,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر ورق فوم اسفنجی مشکی تراکم بالا

امروز می خواهیم محصولی جدید به نام ورق فوم اسفنجی مشکی تراکم بالا را به شما معرفی کنیم. محصولی که چند وقت پیش مشابه اش را با نام ورق فوم اسفنجی مشکی معرفی و عرضه نمودیم.

جنس این محصول از اسفنج با کیفیت می باشد. که در کشور خودمان طراحی و ساخت آن انجام می گیرد. با توجه به این موضوع که صفر تا صد محصول در ایران مرحله به مرحله جلو می رود، می گوییم محصول 100% ایرانی است.

 

نمونه خارجی بهتر است یا ایرانی؟

جالب است بدانید که فوم اسفنجی تراکم بالا، نمونه های خارجی هم دارد. که از قضا آن ها هم از کیفیت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردارند. متاسفانه همین موضوع باعث شده است تا بعضی از مصرف کنندگان بین ورق فوم های ایرانی و خارجی تبعیض زیادی قائل شوند. همان طور که در بخش معرفی ورق فوم اسفنجی مشکی گفته شد، باز هم می گوییم. ورق فوم های اسفنجی که در ایران تولید می شوند تفاوت چندانی از نظر کیفیت با نمونه های خارجی شان ندارند. بنابراین به شما این اطمینان را می دهیم که با خیال آسوده سفارش بدهید. و خرید کنید. بدون آن که دغدغه بی کیفیتی آن را داشته باشید. چرا که متریال استفاده شده در این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

 

برش فوم تراکم بالا با دستگاه برش لیزری

سرعت برش این محصول با دستگاه های برش لیزری میان همکاران عزیزمان زبانزد است. هم چنین به خاطر بافت اسفنجی نرم و انعطاف پذیر محصول آسیب زیادی به دستگاه برش وارد نمی کند. که اصطلاحا می گویند جزء محصولات کم استهلاک است. به همین دلیل از محبوبیت بالایی میان لیزرکاران برخوردار است.

 

کاربردهای اصلی محصول در دنیای امروز

به قول قدیمی ها هر کسی را بهر کاری ساختند! این جمله دقیقا راجع به محصولات فروشگاه آریان مارک صدق می کند. ما هم در معرفی محصولات سعی می کنیم برخی کاربردهای آن ها را به شما یادآوری نماییم. بنابراین طبیعی است که در کنار کاربردهایی که برای فوم اسفنجی تراکم بالا می گوییم، کاربردهایی دیگر هم داشته باشند. ولی ما تنها به یادآوری چند مورد زیر بسنده می کنیم:

  • ساخت و بسته بندی انواع باکس
  • استفاده به عنوان ضربه گیر برای محافظت از بدنه دیگر اجسام
  • ساخت و بسته بندی ست های تبلیغاتی

 

مزایا و معایب یک محصول در کنار هم!

طبیعی است که هر وسیله ای در کنار یک سری مزایا معایبی هم داشته باشد. هم زمان با استفاده از مزایای هر وسیله نباید از معایبش غافل شد. گاهی این غفلت ممکن است برای ما یا اطرافیان زیان بار باشد. ورق های فوم اسفنجی تراکم بالا هم مانند دیگر محصولات اند.

آریان مارک خود را موظف می داند تا هشدار های لازم نسبت به استفاده از فوم اسفنجی های تراکم بالا را به شما عزیزان بدهد. زیرا این محصول به دلیل داشتن بافت اسفنجی و خشکش مستعد ایجاد آتش سوزی است. و این اتفاق ممکن است در مرحله برش کاری رخ دهد.

 

 

ابعاد

100 × 200 سانتیمتر

کشور سازنده

ایران

مواد

اسفنج

وزن

1 الي 3 کيلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ورق فوم اسفنجی مشکی تراکم بالا”