فروش رفته :1
تعداد موجود:99

زنجیر طلایی کد 001

20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

99 در انبار

99 در انبار

قیمت محصول:​

۱۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر زنجیر طلایی کد 001

زنجیر طلایی کد 001 ، زنجیری از جنس آهن می باشد. که در حلفه های مخصوصی پیچیده شده است. و روی همین حلقه ها هم به فروش می رسد. با توجه به جنس و نوع بافت، کاربردهای خیلی گسترده ای ندارد. شاید به سختی بتوان برای آن تعداد بیش از یکی دو کاربرد مثال زد.

زنجیر آویز تابلو 001 ، در دسته یراق آلات فروشگاه آریان مارک قرار گرفته است. امروز قصد داریم شما را بیش از پیش با این محصول آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه همیشگی آریان مارک باشید.

 

ساختار ظاهری زنجیر آویز تابلو کد 001

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، ظاهرا این محصول یک زنجیر معمولی است. اگر به نوع بافت زنجیر تابلو 001 بیش تر دقت نمایید، خواهید دید که بافتی کاملا ساده و بدون پیچیدگی دارد. جلوتر راجع به کاربرد این محصول با شما صحبت خواهیم کرد. آن گاه متوجه می شوید که با توجه به کاربرد آن، این نوع بافت کاملا مناسب است. و هیچ ایرادی به خاطر نوع بافتش نمی توان از زنجیر آویز تابلو گرفت.

 

آیا زنجیرهای طلایی تابلو اکسید می شوند و زنگ می زنند؟

همان طور که می دانید، جنس این محصول از آهن است. اما ممکن است برخی افراد با دانستن این موضوع از خرید و استفاده کردن زنجیرهای آهنی، بپرهیزند. چون می ترسند که بعد از مدتی حلقه های زنجیر، بر اثر مجاورت با رطوبت هوا اکسید شوند؛ و تغییر رنگ بدهند؛ و در نهایت هم بپوسند؛ و به این ترتیب دیگر خبری از کیفیت و مقاومت روز اول شان نباشد.

دست نگه دارید!

آریان مارک به فکر شماست. ما از روز اول هم به شما قول محصولات با کیفیت داده ایم. پس بهتر است نگرانی در مورد زنجیرهای آهنی را کنار بگذارید. چرا که آهنی که با آن زنجیر آویز تابلو بافته شده، با لایه ای از گالوانیزه پوشانده شده است. در نتیجه روند فرسایش فلز آهن را به تعویق می اندازد.

 

چرا حلقه های زنجیر را گالوانیزه می کنند؟

فرآیند گالوانیزه کردن یا همان گالوانیزاسیون برای طولانی کردن عمر فلز آهن به کار می رود. برای انجام این پروسه لازم است که فلز را درون موادی مذاب و مخصوص غوطه ور می کنند. تا در برابر خوردگی و اکسید شدن مقاوم شود.

 

کاربردهای زنجیر طلایی کد 001

با توجه به ظاهر زنجیرهای طلایی کد 001، نمی توان از آن ها برای تزئین و آراستن اماکن و وسایل استفاده کرد. اما بهترین زمینه مصرف آن ها در تابلو سازی است. زیرا به کمک این محصول می توان تابلوهای مختلف را از جاهای مختلفی آویزان کرد. جاهایی مانند:

  • انواع دیوار (با انواع پوشش)
  • انواع سقف
وزن

35 گرم

ابعاد

100 × 0.5 سانتیمتر

جنس

آهن

نوع آبکاری

گالوانیزه

رنگ بندی

طلایی

ابعاد حلقه

0.9 * 2 سانتی متر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زنجیر طلایی کد 001”