پایه تندیس چوبی کد 001

به محض ثبت سفارش برای پایه تندیس چوبی کد 001، 48 ساعت کاری طول می کشد تا تعداد ثبت شده (مورد نیاز) شما در انبار آماده شود.

19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

764 در انبار

764 در انبار

قیمت محصول:​

۳۵,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر پایه تندیس چوبی کد 001

پایه تندیس چوبی کد 001 ، برای نگه داشتن انواع تندیس طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه آن کاملا چوبی است؛ یعنی هیچ مواد دیگری بجز چوب در طراحی و ساخت آن دخیل نبوده است. رنگ قهوه ای طبیعی پایه تندیس چوبی، به زیبایی و جذابیت آن می افزاید. تا جایی که چشم هر بیننده ای را به سمت خود می کشد.

از کیفیت و زیبایی پایه تندیس کد 001 هم هر چقدر بگوییم باز هم کم است! قیمت عالی و مقرون به صرفه آن هم که این روزها زبان زد خاص و عام شده! بنابراین پیشنهاد می کنیم خودتان در این مطلب همه مشخصات ان را بخوانید؛ و مثل همیشه کاربر پر و پا قرص فروشگاه اینترنتی آریان مارک باشید!

 

ما ایرانی ها به ادب و متانت مان در دنیا شناخته شده ایم. و همیشه در طول تاریخ سعی کرده ایم، در شرایط گوناگون به بهترین شکل ممکن از اطرافیان مان تقدیر و تشکر کنیم. امروزه هم یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، اهدای لوح تقدیر و تندیس به دیگران است. اگر می خواهید برای فرد یا افرادی، تندیس سفارش بدهید، نیاز به پایه مناسب هم دارید. پیشنهاد امروز آریان مارک به شما عزیزان، پایه تندیس کد001 است.

پایه تندیس کد001، یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین ملزومات تندیس های شماست. که از بهترین متریال در کشور خودمان ساخته شده است. شما می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی آریان مارک تهیه نمایید.

 

ویژگی های فوق العاده و بی نظیر این محصول

پایه تندیس چوبی 001، در مقایسه با برخی دیگر از پایه تندیس ها، از هر جهت ممتاز و سرآمد به حساب می آید. در این بخش شما از ویژگی های بی نظیر آن آگاه می شوید تا وجه تمایز این محصول را نسبت به دیگر پایه تندیس های فروشگاه آریان مارک، بیابید.

از جمله خصوصیات ممتاز پایه تندیس چوبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن مناسب
  • ابعاد مناسب
  • جنس و متریال درجه 1 پایه تندیس چوبی
  • قیمت عالی و مقرون به صرفه

که در ادامه همین مطلب هر یک را به اختصار توضیح خواهیم داد.

وزن مناسب

پایه تندیسی که بیش از حد سبک باشد، پس از نصب تندیس، روی خود، آن را واژگون می کند. از طرفی دیگر هم اگر وزن بالایی داشته باشد، حمل آن برای افراد دشوار می شود.

هر دو شرایطی که در بالا مطرح شد، حاکی از نامناسب بودن یک پایه تندیس ناکارآمد بودند. در نتیجه از همین جملات می توان نتیجه گرفت که وزن این محصول از چه اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین هنگام انتخاب هر پایه تندیسی، باید وزن تندیس مورد نظر را در نظر گرفت؛ و در نهایت پایه ای متناسب برای آن تهیه نمایید.

به عنوان مثال، پایه تندیس چوبی کد 001، وزنی معادل 170 گرم دارد. در نتیجه برای تندیس های سنگین و بزرگ، به هیچ عنوان توصیه نمی شود! در عوض برای تندیس ها و لوح های تقدیر کوچک تر و سبک تر می تواند بهترین گزینه باشد.

 

ابعاد مناسب

ابعاد یک پایه تندیس در طراحی فیزیکی آن نقش مهمی دارد. زیرا باید اندازه ها به گونه ای باشند، که شرایط زیر در محصول نهایی صدق کند:

  • سطح مقطع آن مناسب باشد؛ نه آن قدر بزرگ که جای زیادی را اشغال کند. و نه آن قدر کوچک که تندیس را آسیب پذیر جلوه دهد.
  • ارتفاع مناسبی داشته باشد (که این موضوع بستگی به انتخاب مشتری دارد).

به همین سبب این کالا دارای ابعاد زیر می باشد:

  • طول پایه تندیس 17 سانتی متر است.
  • عرض این محصول به 5 سانتی متر می رسد.
  • ارتفاع آن 4 سانتی متر می باشد.

 

جنس و متریال درجه 1 پایه تندیس چوبی

جنس این کالا، 100% چوب می باشد. یعنی به جرئت می توان گفت که از بهترین نوع چوب تهیه شده است. تا بتواند مدت ها زینت بخش تندیس شما باشد.

 

وزن

170 گرم

ابعاد

15 × 4 × 4 سانتیمتر

کشور سازنده

ایران

رنگ بندی

قهوه ای

جنس

چوب

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پایه تندیس چوبی کد 001”