استند پلکسی دیواری عمودی کد 106

به محض ثبت سفارش، این محصول نهایتا تا 72 ساعت به تعداد مورد نیاز شما ساخته می شود.

این محصول با استفاده از چسب پشت آن به راحتی به سطوح شیشه ای چسبیده میشود.

تخفیف ها به شرح زیر میباشند که به صورت خودکار اعمال میشوند.

  • بالای 10 عدد 10%

  • بالای 20 عدد 15%

14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر استند پلکسی دیواری کد 106

استند پلکسی دیواری عمودی کد 106جزو کالای تولیدی در آریان مارک می باشد. این کالا معمولا برای معرفی کارکنان یک سازمان یا اداره به کار برده می شود. هم چنین می تواند راهنمای خوبی برای مراجعه کنندگان به اداره جات و شرکت ها در بخش های مختلف باشد.

استند پلکسی دیواری عمودی کد 106توسط طراحان با تجربه و خوش ذوق گروه ما طراحی گشته است. هم چنین لازم به ذکر است که این محصول در کارگاه های تولیدی آریان مارک ساخته می شود.

همان طور که می دانید این محصول نقش به سزایی در معرفی و راهنمایی ارباب رجوع در مشاغل مختلف دارد. به عنوان مثال در جایی که بخش های مختلفش، استند دیواری دارند، مراجعه کنندگان برای رجوع به آنان کم تر دجار اشتباه می شوند. در نتیجه کارها با سرعت بالاتر و کم ترین میزان خطا انجام می پذیرند.

همه این ها نتیجه استفاده از استندهای دیواری در اماکن مختلف شغلی است. امروز می خواهیم درباره این محصول کارآمد توضیحاتی کوتاه و مختصر را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

مشخصات اصلی استندهای دیواری

همان طور که از مطالب بالا برداشت می شود، کشور سازنده این محصول ایران است. گروه صنعتی آریان مارک افتخار طراحی و ساخت استندهای دیواری کد 106 را از آن خود نموده است. این در حالی است که بازار رقابت بر سر طراحی و ساخت استندهای پلکسی گلاس در ایران داغ شده است!

 

جنس و کیفیت محصول

همان طور که در بخش توضیحات تکمیلی مربوط به استند دیواری کد 106 مشاهده می کنید، جنس آن از پلکسی است. ورق های پلکسی گلاس استفاده شده در تولید این محصول، جزو با کیفیت ترین و مرغوب ترین پلکسی های موجود در بازار است. بنابراین با اطمینان کامل می توان گفت که این نوع استند، مدت زمان زیادی با همان کیفیت و زیبایی روز اول برایتان کار می کند.

که قبلا در مقاله ای در رابطه با کیفیت مگنت های نئودیوم توضیحات لازم را ارائه داده ایم. برای خواندن مقاله مورد نظر این جا کلیک کنید.

 

کشور سازنده

ایران

جنس پلکسی

تایوانی

ضخامت

15 میلی‌متر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “استند پلکسی دیواری عمودی کد 106”