فروش رفته :900
تعداد موجود:100

ورق استیل 304 براق 1 میل

19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

100 در انبار

قیمت محصول:​

تماس بگیرید

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

نقد و بررسی مختصر ورق استیل 304 براق 1 میل

ورق استیل 304 براق 1 میل یکی از پرطرفدار ترین محصولاتی است که جدیدا در فروشگاه اینترنتی آریان مارک موجود شده است. ورق استیل (که نام دیگر آن استنلس استیل است) به ورق هایی با جنس پایه آهن گفته می شود؛ د رواقع این ورق ها آلیاژ هستند. همه ما از مصرف گسترده ی این محصول در صنعت، زندگی روزمره، بازار و … با خبریم. از طرفی این ورق ها بازیافتی هستند و خوشبختانه به چرخه طبیعت برمی گردند. پس یکی از بهترین انتخاب ها برای همکاران لیزرکار ماست.

نقد و بررسی فنی ورق استیل 304 براق 1 میل

حتما بارهای برایتان سوال شده که اصطلاح بگیر یعنی چه؟ استیل ها با توجه به درصد آهن و باقی فلزاتشان به دو دسته ی بگیر و نگیر تقسیم می شوند. استیل های بگیر آهن ربا را به خود جذب می کنند. طبیعی است که استیل های نگیر جذب نمی کنند. در واقع استنلس های استیل ورق هایی فولادی با ضخامت کم و ابعاد گوناگون هستند. و.رق های سری 304 تماما نگیر هستند.

ویژگی ها :

این ورق ها کاملا ضد زنگ اند؛ دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری هم هستند. مثل:

مقاومت در برابر خوردگی، خواص چکش خواری، خواص مکانیکی‌حرارتی.

به همین دلیل کاربردهای مختلفی در زمینه های گوناگون دارند. در بین همه ی انواع ورق های استیل ورق های نگیر 304 پرطرفدار ترین ورق ها هستند.

ورق های استیل 304 مثل بقیه ورق های استیل ضخامت ها و ابعاد متفاوتی دارند. استنلس استیل در دو ابعاد 2*1 یا 2.44*1.22 عرضه میشوند. همچنین ضخامتهای 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.25، 1.5، 1.75 و 2 از آنها موجود است.

ترکیبات اسنلس استیل

ورق های استیل، صفحات فولادی بزرگی هستند؛ که بر پایه آهن ساخته شده است. این آلیاژ محبوب از ترکیب عناصر زیر به دست می آید: کروم، آهن، کربن. در واقع با توجه به درصد هرکدام از این ترکیبات خصوصیا استیل تغییر می کند.

علاوه بر عناصر بالا، عناصر دیگری نیز هستند که برای ارتقاء کیفیت ورق استنلس استیل در واکنش های سازنده آن وجود دارد. عناصری هم چون:

نیکل (Ni)، مس (Cu)، نیوبیوم (Nb)، مولیبدن (Mo)، سلنیوم (Se)، تیتانیوم (Ti)، آلومینیوم (Al)، سیلسیوم (Si).

نکته ی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که هر چه مقدار کربن موجود در این آلیاژ بیش تر باشد، میزان سختی ورق های استیل افزایش می یابد. در عوض خاصیت شکل پذیری آن نیز کاهش می یابد. در نتیجه می توان گفت که مقدار کربن موجود در آلیاژ استیل ارتباط مستقیمی با میزان استحکام ورق ها دارد.

کاربردهای ورق استیل 304 براق 1 میل

این نوع ورق استیل، میزان سختی بالاتری دارد؛ در نتیجه کاربردهای آن بیش تر در زمینه های صنعتی و ساختمانی است. تقریبا تمام کارخانه دارها و تولیدکنندگان قاشق و چنگال و یا … یا حتی سینک های ظرف شویی یا سینک و یا مصارف سبک ساختمانی دیگر از این نوع استیل استفاده می کنند. چون هم استحکام بالایی دارد و هم قیمت به صرفه! ورق های 1 میل نسبت به 0.5 و 0.6 و 0.7 و 0.8 و 0.9 ضخامت بیشتری دارند. پس بدیهی است که برای کارهایی که نیازمند استحکام بیشتری است استفاده می شود.

از کاربردهای دیگر ورق استنلس استیل:

تا این جا با برخی از کاربردهای ورق های استیل آشنا شدید. البته این کاربردها را با توجه به سری ورق ها دسته بندی کردیم. ورق های استیل با توجه به بگیر یا نگیر بودن، ضخامت، رنگ و ترکیبات موجود در آن و درصد آلیاژی آن و … کاربردهای گوناگونی دارند. اما به طور کلی می توان ورق های استنلس استیل را در زمینه های زیر به کار برد:

  • ساخت تانکر های حمل مواد شیمیایی
  • ساخت بدنه خودرو
  • ساخت بدنه کامیون
  • سقف کاذب ساختمان ها
  • ساخت لوازم الکتریکی مانند ترانسفورماتورها و …
  • ساخت تانکر های حمل سوخت
  • صنایع غذایی
  • ساخت بدنه هواپیما
  • و …

 

خاصیت بازیافتی ورق های اسیل

ورق های استیل هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی رسانند چون کاملا قابل بازیافت هستند؛ و به این ترتیب می توانند مجددا مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع بین 70 تا 80% از ورق های استیل موجود در بازار بازیافت شده ورق های فلزی قدیمی تر هستند.

شما می توانید این محصول و یا سایر محصولات مشابه را در بخش مواد خام لیزری و ورق استیل مشاهده و خریداری نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ابعاد

2 × 1 سانتیمتر

رنگ بندی

نقره ای

جنس

استیل

کشور سازنده

چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ورق استیل 304 براق 1 میل”