فروش رفته :900
تعداد موجود:100

مهر جیبی ایده آل کد 80

15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

100 در انبار

قیمت محصول:​

تماس بگیرید

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نگاهی مختصر به مهر جیبی ایده آل کد 80

امروزه افراد در بیشتر کسب و کارها برای سندیت داشتن اسناد و مدارک خود احتیاج به مهر دارند. برای اعلام هویت هر شخص حقیقی یا حقوقی لازم است؛ که مهر مخصوص هر شخص در تمامی اسناد و مدارک مربوطه آن الصاق شود تا احراز هویت آن آسان باشد. همانطور که می دانید مهر وسیله‌ ای است برای انتقال جوهر به کاغذ؛ به طوری که بتوان هویت یک سند را مشخص کرد.

پس نتیجه می گیریم که یکی از ضروری ترین وسایل هر اداره و حتی هر کسب و کار ولو کوچکی، مهر است. حتی دکتر ها و مهندس ها هم برای کار خود احتیاج به یک مهر دارند. اگر دقت کرده باشید همیشه یک مهر جیبی در جیب روپوش آن ها پیدا می شود. البته امروزه صنعت ساخت این وسیله پیشرفت زیادی کرده است و مهر های دیگری با کاربرد های متفاوتی وارد بازار شده است.

مهر جیبی ایده آل کد 80 از آن دسته محصولات جدید نوشت افزاری است که بسیار کاربرد زیادی دارد. اگر به دنبال یک مهر جیبی هستید، پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

همه چیز درباره ی مهر ایده آل!

نکته ی اول که باید بدانیم این است که طرز استفاده از این مهر ها بسیار راحت است. مشهور ترین مهر ها مهر های لیزری هستند. تفاوتی که مهرهای جیبی با مهر های لیزری دارند در وجود کارتریج است. مهرهای لیزری دارای کارتریج هستند ولی مهره ایده آل کارتریج ندارند! همین عدم وجود کارتریج موجب شده تا مهر های جیبی جای کمتری اشغال کنند و حمل راحت تری داشته باشند. (همانطور که گفته شد مناسب برای استفاده ی مهندسین و پزشکان.) البته باید به این نکته توجه کنیم که به علت عدم وجود کارتریج، دوام و استحکام پایین تری از انواع مهر های لیزری دارند.

مهر های ایرانی باکیفیت!

مهرهای جیبی دارای انواع متفاوتی هستند. و همچنین دارای برند های مختلف؛ که البته باکیفیت ترین برند ایرانی آن را می توانید تحت عنوان ایده آل و از فروشگاه اینترنتی آریان مارک خریداری نمایید.

ویژگی ها:

ساخت ایران (برند ایده آل یکی از بزرگ ‌ترین تولیدکنندگان مهر و استامپ است که متنوع ترین انواع آن را به بازار عرضه می کند.)

جنس نمد آن پلاستیکی است.

قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقابل کارایی بسیار زیاد و بالا بردن سرعت عملکرد.

شما می توانید برای خرید مهر جیبی ایده آل کد 80 و یا سایر محصولات مشابه به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

ابعاد

50 × 19 سانتیمتر

کشور سازنده

ایران

رنگ بندی

طوسی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مهر جیبی ایده آل کد 80”