فروش رفته :0
تعداد موجود:1000

تایل 60 در 60 کد 10

بیشتر این محصولات متریال هایی همچون پی وی سی، کریستال، پلکسی، مولتی استایل، حتی ام دی اف و … دارند؛ که برخی از آن ها زیبایی ظاهری دوچندانی به کار می بخشند. تایل های 60*60 آریان مارک از مولتی استایل (لایه ی رویی) و کریستال سفید (لایه ی زیرین) تهیه شده است. در لایه ی رویی کار از انواع مولتی استایل های طلایی و نقره ای استفاده شده است که جلوه ی دوچندانی به محصول می بخشد. مولتی استایل های مصرفی در این سقف ها محصول کشور چین و تایوان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کریستال زیرین محصول با افتخار ساخت کشور ایران است، سفید رنگ بوده و در برابر هرگونه آسیب و شکستگی بسیار مقاوم است

15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

۸۵,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر تایل 60 در 60 کد 10

امروزه دغدغه ی بسیاری از طراحان داخلی نمای سقف واحد است. زیبایی، کیفیت، قیمت مقرون به صرفه و جلب رضایت مشتری از مواردی است که طراحان داخلی برای اجرای هرگونه سقف و تایل باید به آن توجه داشته باشند.به همین علت شما چه دارای یک واحد مسکونی و چه یک واحد تجاری یا … باشید باید یک طراحی تخصصی را برای آن کار بگمارید. از طرفی انتخاب یک متریال مناسب از دغدغه های طراح، کارفرما و مشتری است. تیم صنعتی آریان مارک ارائه دهنده ی محصولاتی در خور، برای شما مصرف کنندگان محترم است. تایل 60 در 60 کد 10 از جدیدترین کالای تولیدی در آریان مارک است. اگر مایل هستید تا درباره ی تایل های شصت در شصت بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب اصطلاحا به هرگونه پوشش روی سقف معماری شده ی اصلی گفته می شود. معمولا یکی از استفاده هایی که از این سقف های کاذب می شود پوشاندن تاسیسات ساختمانی است. پس همانطور که فهمیدیم اجرای سقف اهمیت بالایی دارد. نکته ی حائز اهمیت دیگری که وجود دارد این است که باید بهترین محصول را برای این کار انتخاب می کنیم. به طوری که هم فرصت مانور بیشتری بدهد، هم استفاده از آن راحت باشد و هم در عین تنوع بالا، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. بهترین گزینه برای این کار تایل هایی که تحت عنوان 60*60 عرضه می شود است. تیم صنعتی آریان مارک به شما این نوید را می دهد که با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت، تایل هایی منحصر به فرد، در طرح ها و رنگ های متنوع برای شما عزیزان عرضه شده است.  از طرفی، همواره یکی از دغدغه های اصلی پیمان کاران پروژه ی طراحی داخلی ساختمانی، پایین آوردن هزینه های گزاف اجرای سقف است. به گونه ای که استفاده از این تایل ها برای سیستم به صرفه باشد. همانطور که گفته شد بیشتر این سقف ها (تایل ها) در سایز 60*60 تولید می شوند. البته سایز واقعی آن 59.5 در 59.5 می باشد.

کیفیت مواد اولیه!

بیشتر این محصولات متریال هایی همچون پی وی سی، کریستال، پلکسی، مولتی استایل، حتی ام دی اف و … دارند؛ که برخی از آن ها زیبایی ظاهری دوچندانی به کار می بخشند. تایل های 60*60 آریان مارک از مولتی استایل (لایه ی رویی) و کریستال سفید (لایه ی زیرین) تهیه شده است. در لایه ی رویی کار از انواع مولتی استایل های طلایی و نقره ای استفاده شده است که جلوه ی دوچندانی به محصول می بخشد. مولتی استایل های مصرفی در این سقف ها محصول کشور چین و تایوان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کریستال زیرین محصول با افتخار ساخت کشور ایران است، سفید رنگ بوده و در برابر هرگونه آسیب و شکستگی بسیار مقاوم است.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد خش بودن
  • قابل شست و شو بودن
  • ضد رطوبت بودن
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • انعطاف زیاد

شما همراهان گرامی می توانید هر تعداد از این محصول را در وب سایت ما سفارش دهید. به مدت یک هفته ی کاری پس از ثبت سفارش شما، محصولات سفارشی برای شما تولید می شوند.

 

ابعاد

59.5 × 59.5 سانتیمتر

کشور سازنده

ایران , چین

رنگ بندی

طلایی , نقره ای

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تایل 60 در 60 کد 10”