فروش رفته :0
تعداد موجود:1000

تایل 60 در 60 کد 17

20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

۱۱۵,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر تایل 60 در 60 کد 17

همانطور که می دانید، یکی از حساس ترین بخش های طراحی داخلی ساختمان مربوط به اجرای سقف است. یک راه بسیار مناسب برای اجرای سقف؛ که بسیاری از طراحان را به خود مجذوب کرده است، استفاده از تایل یا سقف کاذب است. نمای سقف تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری واحد دارد. واحد مسکونی، تجاری و یا … همه و همه به یکی طراحی تخصصی برای اجرای سقف احتیاج دارند تا متناسب با محیط باشد. از آن جایی که اجرای سقف انقدر اهمیت دارد، ما همواره به دنبال آنیم تا بتوانیم محصولی در خور، برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم کنیم. تایل 60 در 60 کد 17 از جدیدترین کالای تولیدی در آریان مارک است. از اصلی ترین دغدغه های پیمانکاران، انتخاب یک متریال، با انسجام و استحکام کافی و در عین حال دارای زیبایی ظاهری است؛ تا بتواند رضایت کارفرما و مشتری را به خود جلب نماید. برای مطالعه ی بیشتر درباره تایل های شصت در شصت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نقد و بررسی فنی و تخصصی تایل های سقف کاذب

همانطور که در بالا گفته شد، یکی از جذاب ترین بخش ها در طراحی داخلی، استفاده از سقف کاذب است. چون هم فرصت مانور بیشتری به طراح می دهد، هم استفاده از آن راحت است و هم در عین تنوع بالا، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. تیم صنعتی آریان مارک همواره به دنبال جلب رضایت شما مصرف کنندگان است. از این رو می توانیم این نوید را به شما بدهیم که با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت، تایل هایی منحصر به فرد، در طرح ها و رنگ های متنوع برای شما عزیزان عرضه شده است. بیشتر این محصولات متریال هایی همچون پی وی سی، کریستال، پلکسی، مولتی استایل، حتی ام دی اف و … دارند؛ که برخی از آن ها زیبایی ظاهری دوچندانی به کار می بخشند. از طرفی، همواره یکی از دغدغه های اصلی پیمان کاران پروژه ی طراحی داخلی ساختمانی، پایین آوردن هزینه های گزاف اجرای سقف است. به گونه ای که استفاده از این تایل ها برای سیستم به صرفه باشد. عموم این سقف ها در سایز 60*60 تولید می شوند. تایل های 60*60 آریان مارک از مولتی استایل (لایه ی رویی) و کریستال سفید (لایه ی زیرین) تهیه شده است. در لایه ی رویی کار از انواع مولتی استایل های طلایی و نقره ای استفاده شده است که جلوه ی دوچندانی به محصول می بخشد. مولتی استایل های مصرفی محصول کشور چین و تایوان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کریستال زیرین محصول با افتخار ساخت کشور ایران است، سفید رنگ بوده و در برابر هرگونه آسیب و شکستگی بسیار مقاوم است. همانطور که گفته شد بیشتر این سقف ها (تایل ها) در سایز 60*60 تولید می شوند. البته سایز واقعی آن 59.5 در 59.5 می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد خش بودن
  • قابل شست و شو بودن
  • ضد رطوبت بودن
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • انعطاف زیاد

شما همراهان گرامی می توانید هر تعداد از این محصول را در وب سایت ما سفارش دهید. به مدت یک هفته ی کاری پس از ثبت سفارش شما، محصولات سفارشی برای شما تولید می شوند.

 

ابعاد

59.5 × 59.5 سانتیمتر

رنگ بندی

طلایی , نقره ای

جنس

کریستال , مولتی استایل

درجه کیفیت

بالا

کشور سازنده

ایران , چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تایل 60 در 60 کد 17”