فروش رفته :2
تعداد موجود:998

مقوای فانتزی کد 032

11 نفر در حال مشاهده محصول هستند

998 در انبار

998 در انبار

قیمت محصول:​

۴۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 1 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

 

نقد و بررسی مختصر مقوای فانتزی کد 032

مقوای فانتزی کد 032 با رنگ نیمه براق قهوه ای روشن و با شاین زیبایی که دارد، نظر بسیاری از لیزرکاران و هنرمندان را به خود جلب می کند. همانطور که می دانید مقوای فانتزی طیف وسیعی دارد؛ این مقواها شامل مقواهایی با بافت‌های مختلف و تنوع رنگی بسیار بالا است. انواع مات و برابق این ورق ها در بازار یافت می شود. ورق های رنگی و عمدتا بافت و طرح ‌دار در ابعاد 100 در 70 و گاها 50 در 70، در گرماژ مختلف از 120 تا 300 گرم موجود است. کاربرد این مقواها بیشتر در صنعت چاپ، لیزر، کارت ویزیت، کارت‌های تبریک و پستال و … و چیزهای از این دست است. این مقوای قهوه ای رنگ یکی از پر طرفدار ترین طرح های مقوای فانتزی است که به تازگی در فروشگاه اینترنتی آریان مارک موجود شده است. امروز می خواهیم به بررسی تخصصی تر این محصول بپردازیم. اگر کارتان مربوط به ساخت انواع جعبه، کارهای هنری، کاردستی و … است یا در کسب و کار لیزری خود به دنبال مقوا هستید و یا صرفا به کارهای هنری علاقه مندید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

از مقوای هنری چه می دانید؟

در واقع مقوا فانتزی به بافت دار بودن خود معروف است. همانطور که گفته شد مقوای فانتزی از آن دسته مقواهای عاج دار، طرح دار، دارای طرح ها و رنگ های بسیار متفاوت و … است. تفاوت دیگر در تنوع رنگی بالای مقواهای فانتزی است. مثلا کد 032 با شاین زیبایی که دارد یک طرح بی نظیر در بین مقواهاست و یک انتخاب عالی برای شما هنرمندان است. این مورد از اصلی ترین تفاوت های مقواهای معمولی و هنری است. یکی از جدیدترین طرح های مقوای فانتزی، طرح های برجسته براق است. طرح های گوناگون و رنگ های مختلفی که این مقواها دارند، بسیار مناسب برای کارهای هنریست. این مقواها وارداتی بوده و ساخت کشور چین است. پس خیال شما را از جانب کیفیت بالای آن راحت می کنیم! این نوع خاص از ورق ها در گرماژ 300 تولید و به فروش می رسد.

 

هرورق مقوا، 300 گرم!!!

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از شما را درگیر کند این است که منظور از 300 گرم بودن مقوا هنری چیست؟ بد نیست به این نکته توجه شود که منظور از 300 گرم بودن یک ورق کاغذ یا یک ورق یعنی وزن یک ورق یک متر در یک متر 300 گرم است. البته این مقواها در ابعاد 100 در 70 سانتی متر عرضه می شوند. پس طبیعتا وزنی کمتر از 300 گرم خواهند داشت.

کاربردهای این مقواها :

مقوای فانتزی کاربرد های گسترده ای دارد؛ در زیر به بیان چند نمونه از آن می پردازیم:

  • کسب و کار های لیزری
  • ساخت انواع جعبه و باکس
  • تهیه و ساخت انواع و اقسام کارهای هنری، کاردستی ها و …
  • ساخت انواع کارت ویزیت
  • کارت های فانتزی همچون انواع کارت دعوت و کارت پستال و کارت تبریک و …
  • روکش کارهای هنری. (به دلیل تنوع بالا در طرح ها و رنگ ها، بسیار از هنرمندان از این مقواها با گرماژ پایین برای روکش کارهای خود استفاده می کنند. این گونه سیل عظیمی از هنردوستان را به سمت کارهای خود جذب می کنند!)

شما همراهان گرامی و لیزر کاران محترم، تهیه ی مقوای فانتزی با تنوع رنگی بالا، کیفیت زیاد و قیمت مقرون به صرفه را از ما بخواهید. برای مشاهده و خرید سایر مواد خام لیزری و لوازم التحریر ها و مقواها به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

وزن

210 گرم

ابعاد

100 × 70 سانتیمتر

رنگ بندی

قهوه اي روشن

ضخامت

0.3 میلیمتر

درجه کیفیت

بالا

کشور سازنده

چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مقوای فانتزی کد 032”