اخبار

هر آنچه را که باید در ارتباط با کارت ویزیت بدانید در این مقاله مطالعه کنید.

کارت ویزیت

همراهان عزیز امروز قصد داریم موضوع کارت ویزیت و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم. شما می توانید با مطالعه ی این مقاله به پاسخ سوال های رایج خود در این باره دست پیدا کنید. پس بهتر است مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

کارت ویزیت چیست؟

قبل از این که به بررسی هر موضوع دیگری بپردازیم بهتر است یک تعریف کلی و ساده را در ارتباط با چیسیتی این نوع کارت ارائه دهیم تا هر آنچه که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم بهتر و راحت تری درک شود، با ما همراه باشید.

کارت ویزیت

به بیان کاملا ساده و قابل فهم کارت ویزیت به ابزاری گفته می شود که به صورت اختصاصی توسط شرکت ها، سازمان های متفاوت، ارائه دهنده های خدمت های متفاوت به عموم مردم و… مورد استفاده قرار گرفته می شود. مهم ترین اهدافی که در استفاده کردن از این ابزارها وجود دارد این است که خدمات ارائه شده توسط سازمانی، فعالیت اختصاصی قابل انجامی و… را به بهترین حالت ممکن و به همراه شماره تماس و آدرس محل کار در اختیار افراد قرار گرفته شود تا تمامی افراد در صورت نیاز داشتن به خدمات اشاره شده تماس حاصل کنند.

مهم ترین ویژگی هایی که یک کارت ویزیت باید داشته باشد کدام اند؟

همانطور که اطلاع دارید بر روی کارت های ویزیت یکسری اطلاعات خاص چاپ و یا حک می شود. ما در این قسمت از مقاله به بررسی مهم ترین ویژگی هایی که یک کارت باید داشته باشد می پردازیم، با ما همراه باشید.

  • قرار دهی مهم ترین اطلاعات مربوط به سازمان، شرکت و … که می تواند شامل تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، آدرس پست الکترونیک و…
  • دارا بودن فونتی مناسب و ایده آل برای خوانایی و زیبایی بیشتر
  • انتخاب و استفاده کردن از کاغذ یا مقوای مناسب. بهتر است از کاغذ های محکمی استفاده شود تا  کارت ویزیت با سرعت دوام بیشتری داشته باشد.
  • انتخاب تصویر مناسب و یا طراحی لوگوی زیبا برای برند، شرکت و…
  • دارا بودن متنی کوتاه و مختص و مفید برای تفهیم بیشتر
  • سعی شود از طرح هایی متفاوت و زیبا استفاده شود تا جلب توجه ویژه ای را برای مشتری یا همان مخاطب خود داشته باشد.
  •  دارای رنگ بندی مناسب و زیبایی باشد.

مهم ترین دلایل استفاده از کارت ویزیت در کسب و کارهای متفاوت کدام اند؟

همانطور که اطلاع دارید امروزه با وجود پیشرفت های چشمگیری که تکنولوژی داشته است هنوز هم تمامی کسب و کارها همانند شرکت ها، ارائه دهنده های خدمات خاص و… از کارت  های ویزیت های جذاب و زیبایی استفاده می کنند. آیا تا به حال به این نکته توجه کریده اید که با وجود این همه پیشرفت تکنولوژی و… چه دلیلی برای استفاده از کارت ویزیت وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های راج خود را در این باره دریافت کنید.

در این قسمت از مقاله به بررسی مهم ترین دلایل استفاده از کارت های ویزیت در کسب و کارهای مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید و مطالعه ی این مقاله را تا انتها از دست ندهید.

کارت ویزیت

 وجود افرادی که از موبایل استفاده نمی کنند

شاید برای شما هم دانستن این موضوع جالب باشد که هنوز هم افرادی وجود دارند که در طول روز از موبایل استفاده نمی کنند و این موضوع بیان کننده نیاز درصد بالایی از مردم سراسر کشور به دسترسی به شماره تلفن، آدرس و… مربوط به یک کسب و کار است. کارهای متفاوتی وجود دارند که به استفاده از این شیوه می توانند اطلاعات خدمات ارائه شده ی خود و… را در اختیار دیگران قرار دهند.

 

 

دادن حالتی مشروع به کسب و کار موجود

توجه داشته باشید که تحقیقات نشان می دهد درصد بسیاری از مردم قبل از این که از خدماتی بهره بگیرند و یا کالایی را خریداری کنند به طور کامل در ارتباط با قانونی بودن فعالیت و کسب و کار موجود اطلاعات کسب می کنند.  یک کسب و کار با استفاده از یک کارت ویزیت با طراحی به روز و زیبا و همچنین با اراده ی اطلاعات درست و کافی می تواند به مخاطبین خود اطلاعاتی همانند این که ما چه کسانی هستم، چه فعالیتی انجام می دهیم، آدرس ما کجاست، شماره ی تماس ما چیست و… را ارائه دهند.

در واقع می توان گفت استفاده از کارت های  ویزیت می تواند کسب و کار موجود را به بیان کاملا ساده معرفی کند و افراد از مشروعیت شغل شاره شده اطمینان حاصل کنند.

 توسعه ی روابط انسانی

درست است که توسعه و انتقال اطلاعات موجود توسط اینترنت سرعت فوق العاده بیشتر دارد اما این موضوع نیز صحت دارد که اعتماد به اطلاعاتی که در بستر اینترنت انتقال پیدا می کنند بسیار دشوار بوده و مردم نیز نمی توانند به تمامی این اطلاعات اطمینان کنند. انتقال این کارت بین انسان ها و به نوعی دست به دست چرخیدن آن می تواند یک حس اطمینان از کسب و کار را ایجاد کند.

کارت ویزیت

افزایش سطح آگاهی افراد از برند و یا خدمات ارائه شده

تمامی افراد که در راه اندازی کسب و کار های مختلف فعالیت دارند از اهمیت برندینگ و مدت زمان طولانی مورد نیاز آن اطلاع دارند. با استفاده از این فعالیت می توان مشتری ها و همچنین مشتری های بالقوه فعالیت و یا خدمات ارائه شده توسط برند شما را به بهترین شکل ممکن به خاطر بسپارند و این می تواند تاثیر بسیاری را در گسترش و توسعه ی برندینگ شما داشته باشد.

توجه داشته باشید که در طراحی و چاپ کارت های  ویزیت باید به موارد و نکات بسیاری توجه شود تا بتوان بهترین و ایده آل ترین نتیجه را دریافت کرد. به عنوان مثال کاغذ مورد استفاده جهت چاپ باید کیفیت نسبتا خوبی را داشته باشد تا به سادگی شل نشده و از بین نرود و یا این که ترکیب رنگ های کارت باید به گونه ای باشد که مخاطبین را جذب خود کند. فونت و خوانا بودن آدرس و اطلاعات قرار گرفته شده بر روی کارت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

همراهان عزیز شما می تواند جهت دریافت خدمات مربوط به کارت ویزیت به وبسایت فروشگاهی معتبر آریان مارک مراجعه کنید.