مقالات, اخبار

آینه رومیزی

آینه رومیزی

از آینه ها حتی از شکسته های آن نیز می توان یک هنر زیبا خلق کرد. امروزه آینه ها به یکی از مهم ترین وسیله ها برای دکوراسیون داخلی و حتی نمای بیرونی منازل تبدیل شده است. این تنوع باعث شده که بسیاری از افراد طبق نظر و خواسته ی خود طرح مورد نظر را برای خود فراهم کنند. آینه رومیزی یکی از نمونه های آینه ها است که دارای تنوعات زیاد و انواع مختلف آن وجود دارد. این آینه دارای انوع قاب چوبی و… می باشد و همچنین می توان گفت که دارای کاربرد زیادی است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه سعی می کنیم که توضیحات کاملی را در باره ی آن بیان کنیم.

در سایر کشورها آینه رومیزی به چه گونه ای است؟

همانطور که می دانید ایده های هر کشور برای انتخاب هر وسیله ای دارای تفاوت های خاص خود است و این تفاوت ها حتی در آینه ها نیز وجود دارد. در تمام کشورها نیز آینه ها یکی از مهم ترین وسایل برای دکوراسیون و برخی دیگر از کارها می باشد.

هر کشور با توجه به دیدگاهی که در آن محل وجود دارد از آینه های رو میزی استفاده می کنند. به طور مثال ایتالیا و هلند علاقه دارند که آینه های روز میزی آن ها دارای منبت کاری های زیبایی باشد یا در کشور آمریکا و کانادا بیشتر از آینه رو میزی هایی استفاده می کنند که دارای قاب های کریستال یا چوبی می باشد که دارای جذابیت بیشتری برای محل است.

در ایران نیز استفاده از آینه رومیزی بسیار رواج دارد و از انواع آن در طرح های مختلف چوبی، فلزی، کریستال و… استفاده می شود.

در ادامه سعی می کنیم از انواع آینه رومیزی ها با طراحی های متفاوت نام ببریم.

آینه رومیزی شامل چه مدل هایی می شود؟

آینه رومیزی رنگی: رنگ های متعددی برای طراحی این نوع آینه در نظر گرفته می شود که شما می توانید بر اساس ست اتاق خود یا هر مکان دیگیری که قصد قرار دادن آن را دارید آینه رومیزی رنگی را تهیه کنید. معمولا در بین تمامی رنگ هایی که برای طراحی آینه در نظر گرفته می شود رنگ های طلایی، نقره ای، شامپاینی، برنز، آبی و بنفش از زرفداران بیشتری برخوردار هستند و حتی این رنگ ها باعث می شود که جلوه ی بیشتری به محل مورد نظر ببخشد.

آینه رومیزی طرح کنسول: همانطور که می دانید تنوع در این نوع آینه به شدت وجود دارد و شما می توانید طرح مورد نظر خود را به سادگی تهیه کنید. آینه و کنسول معمولا دارای دوقسمت هستند، قسمت اول آن یک میز است و شما باید بر اساس رنگ یا طرح میز آینه ی روی آن را انتخاب کنید. به طور مثال اگر میزی که در نظر دارید از طرح های چوبی اشرافی برخوردار است باید سعی کنید آینه را نیز همانطور با قاب چوبی سفارش دهید.

آینه رومیزی آرایشی:

معمولا خانم ها علاقه دارند که در اتاق شخصی خود برای انجام کارهای روتین و حتی منحصر به فرد بودن نوع اتاق از آینه رومیزی های آرایشی شیک و خاص استفاده کنند. آینه باید کاملا شفاف باشد که بتواند نیاز شما را برطرف کند. می توانید با توه به میزی که خریداری کردید یک آینه با همان طقاب و یک طرح زیبا نیز برای میز خود تهیه کنید که بتواند زیبایی اتاق شما را دوچندان کند.

آینه رومیزی آنتیک:

  معمولا بسیاری از افراد علاقه دارند که تمامی وسایل منزل یا هر مکانی که از استفاده می کنند شیک و آنتیک باشد. مهم ترین وسیله ای می تواند به شدن خودنمایی کند استفاده از یک آینه رومیزی آنتیک می باشد. این نوع آینه را نیز می توانید بر اساس سایر دکوراسیون های منزل و با یک قاب شیک و لاکچری انتخاب و تهیه کنید.

آینه رومیزی با طراحی نورپردازی مخفی:

اگر به دنبال یک ایده ی خاص و زیبا هستید آینه رومیزی با نورپردازی مخفی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. این نوع آینه را با استفاده از یک سری ورق های جدید که Pvc و IEDهستند طراحی می کنند که دارای نمای خاص خود است.

آینه رومیزی لمسی:

این نوع آینه از جدید ترین نوع آینه رومیزی ها هستند که دارای یک زیبایی خاص و متفاوت می باشند. این مدل از آینه ها دارای نورمخفی هستند و می توانید با لمس کردن قسمت مشخص شده آن را روشن کنید سپس به وسیله ی همان قسمت آن را خاموش کنید.

آینه رومیزی طرح دار:

همانطور که در بالا نیز گفتیم طرح های خاص و چشمگیری از آینه رومیزی ها وجود دارند که انتخاب آن ها به سلیقه ی خود شما بستگی دارد، اما این نوع آینه معمولا برای مکان هایی خاص که قصد دارند برای تبلیغات یا هر مورد دیگری  لوگوی شخصی آن محل را روی آینه طراحی کنند توصیه می شود.

آینه رومیزی اکریلیک:

بسیاری از افراد به اثرهای قدیمی و هنری علاقه ی بسیار زیادی دارند و در بیشتر مواقع سعی می کنند از نوشته های نستعلیق با قاب های زیبا برای منزل خود استفاده کنند. آینه رومیزی اکریلیک نیز می تواند یک اثر هنری زیبا برای منزل شما باشد. معمولا با استفاده از رنگ های اکریلیک و قلم های مخصوص نقاشی طرح های متنوع و خاصی مانند حروف الفبا روی این آینه طراحی می شود که می تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند.

آینه رومیزی اکریلیک